بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیر که 6 تایی نمیشود،اما حاج آقا فعلا سه تایی شده!

http://axgig.com/images/12171034268821098519.jpg

آقای فتح الله زاده شما در روزهای که باید در کنار امیر قلعه نویی باشید و بنا برهر دلیلی نتوانستید همراه تیم در تایلند باشید،دیگر نباید با این گونه عمل کردن آب را به آسیاب کسانیکه برای همگان ثابت شده با شخص امیر قلعه نویی مشکل دارند و دوست ندارند موفقیتهای وی را ببینند،بریزید!
شما می توانستید این مصاحبه را هفته آینده انجام دهید!
حاج آقا فتح الله زاده؛شمای که دائما دم از رفاقت با امیر قلعه نویی میزنید در طول این یکی دو ماه برای چندمین بار است که پشت وی را خالی می کنید!
از ماجرای توپها و لوازم آل اشپرت گرفته تا سکوت در برابر توهین های رئیس کمیته اخلاق و این آخری که اصلا جای بحث باقی نمی گذارد!
نکته:حاج آقا لطف کنید مطالبی که در نسخه امروز خبر ورزشی در مورد شکست امیر قلعه نویی مقابل مربیان خارجی نوشته شده را نگاهی بیاندازید!
این روزنامه از باختهای قلعه نویی به تونی ویرا در فصل قبل که امیرخان روی نیمکت تیم هم ننشسته بود نوشته تا کرانچار و سرمربیان ذوب آهن و الهلال عربستان!
منتهی در این مطلب عدالت را رعایت نکردندو ازسرمربیان تیم های العین امارات(دوبار)،الریان قطر،الشباب عربستان،بوریران تایلند ویا همان الهلال عربستان که در خاک کشورش مغلوب سرمربی استقلال شدند نامی نبرند!
تیتر مطلبشان را هم اینگونه انتخاب کرده اند:قلعه نویی مقابل اجنبی ها شش تایی نشود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 6 / 1392برچسب:فتح الله زاده,رسانه ها,لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,حاشیه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com